Friday, June 19, 2009

Jana duit cepat?

Mesti korang biasa jumpa iklan ni kat internet yak pon kat surat khabar. Tapi betul2 ke kita boleh buat duit dengan cepat, dengan duduk diam je duit masuk dalam akaun bank...
Boleh ker...

Sebenarnya tak senang nak cari duit. Cari duit kene ada usaha, kena rajin...
Sepanjang aku bercuti ni, banyak dah aku dapat pengalaman. Tengok sistem dia macam best je... Macam real je... Padahal menipu... Ada setengah sistem kita diajar untuk menipu orang lain balik... Memang tak ada la cara nak cari duit dengan sangat mudah...
Masuk hari ni, hari ni jugak dapat duit...Tu memang tipu la namanya...
Modal RM10,RM20 boleh jadi jutawan...Logik ker... Tak payah percaya la...
Dusta je semua tu...Dulu aku percaya gak siket2... Tapi bila aku selidik betul2, rupa2nya tipu je semata2...

So, kalau korang jumpa pasal benda2 macam ni korang selidik la dulu betul2...Tanya orang pasal program tu semua...Jangan nanti korang kene tipu...
Aku dah beberapa kalihampir ditipu tapi alhamdulillah Allah tunjuk kat aku benda tu betul ke tipu...

Memang tak ada cara yang senang nak carik duit ni...MLM ke, affiliate ke, apa2 pun la semua kena ada usaha baru betul2 baru boleh buat duit...
So, kalau korang nak buat duit, biar la dengan cara yang halal...
Related Posts with Thumbnails