Tuesday, March 24, 2009

Kuyup.....

Tu la yang terjadi kat aku pagi ni...
Exam pkul 9, elok je lepas Subuh, hujan dengan selebatnya turun...
Aku harap dapat la stop b4 9 pagi...
Tapi apa kan daya, bukan manusia yang turunkan hujan tapi Allah S.W.T...
Kita kene terima dgn sepenuh hati...
Nak tak nak aku terpaksa la redah hujan yang amat lebat dgn motor ke
Dewan exam...walaupun xde la jauh mane...
tak sampai 2km pon...tapi cukup membuat aku basah kuyup...
macam baru lepas terjun dari kolam renang...
Baju hujan xde lak...pkai je la sweater yang ade...
sampai2 kat hall, 1st aku masuk toilet siap bole perah lagi sweater aku...
Nak xnak kene pkai balik, baju yg aku pkai pon dah lencun gak...

Masuk2 dewan lak, memang dugaan la..
Sejuk lak yang amat...
Habis 1 badan membeku...
Buat la aku exam...
Jawab pon tak berape cemerlang yang sepatutnye bole buat...
Apakan daya ujian itu datang tak kira masa dan tempat...

Tu la cerita yang nak kabokan hari ni...
huhuhu...
2 done, 2 more to go...
ade gap 2hari 2hari...
so, bole study dgn agak kureng tension...

2 comments:

beliamuda said...

dugaan itulah yang merencahkan hidup kita...

bobchanz said...

yeah...
agree with that...

Related Posts with Thumbnails