Friday, July 4, 2008

kembali ke alam menuntut ilmu...

setelah aku cuti selama tak sampai sebulan, tiba la masa untuk aku kembali ke universiti..tapi bukan lagi sebagai pelajar foundation, tapi sebagai pelajar degree..
alhamdulillah...lepas gak aku masuk degree..takde yg failed...cume kureng la...
setelah ku berfikir, sejenak, baru la aku sedar betapa banyaknye mase aku buang mase foundi dlu...iskh2...
so, sekarang dengan azam yg dari dulu lagi untuk aku wat elok2 waktu degree akan ku kotai...janji yg perlu ku kotakan..bukan untuk orang lain, untuk diri aku sendiri jugak...
banyak perkara yang belum aku capai...so, aku akan mengarahkan segala tenaga yang ade nih untuk mengorak langkah untuk berjaya...
walaupun ade 4 main subjek n 1 lab, nampak mcm siket je, tapi tak tau la senang ke susah...kelas dari isnin sampai jumaat...adeh..aku tak suke kelas hari jumaat...
another 4 years to go...wah...lama lagi tu...ku harap, 4 tahun mendatang ni, adalah 4 tahun aku yg cemerlang...

No comments:

Related Posts with Thumbnails